شهرداری شهر جدید هشتگرد
1399/اسفند/12
متن خبر
تداوم خدمات رسانی شفاف به اربابین رجوع شهرداری شهرجدید هشتگرد با راه اندازی میز خدمت و تکریم ارباب رجوع
تداوم خدمات رسانی شفاف به اربابین رجوع شهرداری شهرجدید هشتگرد با راه اندازی میز خدمت و تکریم ارباب رجوع
1399/بهمن/29 9:23:55

با راه اندازی میز خدمت و تکریم ارباب رجوع در شهرداری شهرجدید هشتگرد خدمات رسانی به شهروندان بهینه شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، محسن مجذوب با اعلام استقرار میز خدمت در شهرداری گفت: استقرار این میز با هدف جلوگیری از سرگردانی مردم و بهینه سازی ارائه خدمات در شهرداری با توجه به شرایط کرونا صورت گرفته است.

شهردار با بیان اینکه افرادی که در میز خدمت این اداره به کار گرفته شده اند افرادی باتجربه بوده و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را برعهده دارند گفت: این افراد از تمام شرح وظایف اداره مطلع بوده و اشراف کامل به امور دارند که این مسئله از اتلاف وقت مردم در شهرداری جلوگیری خواهد کرد.

ایشان در ادامه توضیح داد: ارائه اطلاعات و راهنمايي‌هاي لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دريافت مدارك و درخواست‌هاي مراجعان، انجام امور و درخواست‌هاي متقاضيان در صورت امكان و در غير اين صورت اعلام تاريخ مراجعه بعدي يا زمان ارائه خدمت نهايي به مراجعان، دريافت نتايج اقدامات انجام شده از واحدهاي ذي‌ربط و اعلام آن به مراجعان و هدايت مراجعان به واحدهاي مرتبط در موارد بسيار ضروري، پس از انجام هماهنگي با واحد اقدام‌كننده ذي‌ربط از جمله وظايف "ميز خدمت" می باشد.

وي با اشاره به اينكه راه اندازي اين خدمت مي‌تواند از طي شدن مكرر در اداره توسط ارباب رجوع بكاهد، افزود: اين خدمت در راستاي تكريم ارباب رجوع ارائه مي‌شود همچنین در این طرح از تجمع اربابین رجوع در طبقات و سردرگمی ایشان جلوگیری می گردد.

شهردار کاهش گردش فیزیکی کار مراجعه گنندگان و تسریع در رسیدن به نتیجه را از دیگر اهداف این طرح در راستای تکریم ارباب رجوع اعلام کرد و گفت: تلاش می شود موضوع میز خدمت در آینده به صورت تلفنی و الکترونیکی پیگیری و انجام گیرد.

محسن مجذوب در پایان اعلام کرد:امیدواریم با اجرای این طرح رضایت بیشتری از اربابین رجوع داشته باشیم و در نهایت با اجرای این طرح از انتشار ویروس منحوس کرونا در سطح اداره و ابتلا به آن جلوگیری شود.