شوراي اسلامي  مهستان
1403/ارديبهشت/30
متن خبر
مديريت شهرى شهرجديد هشتگرد با مادران بزرگوار دو شهيد ساكن شهر ديدار كردند
مديريت شهرى شهرجديد هشتگرد با مادران بزرگوار دو شهيد ساكن شهر ديدار كردند
1399/بهمن/28 12:13:2

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، شهردار، اعضای شورای اسلامی، امام جمعه به همراه معاون فرهنگی اجتماعی و جمعی از مسئولین همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنين سلام الله عليها و تکریم روز مادران و همسران شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی باحضور در منزل مادران دو شهید بزرگوار ساکن شهر مقام شامخ این عزیزان را ستودند.
مهندس مجذوب شهردار شهرجدید هشتگرد با گراميداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) همسر گرانقدر حضرت علی(ع) و مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع)، گفت: مادران شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی با تقدیم عزیزان خود از حضرت ام البنین (س) الگو گرفتند.
مادران شهدا بصیرترین افراد و بالاترین مصداق آنانند، زیرا مادران شهدا فرزندانشان را به‌دست خویش راهی جبهه‌ها نمودند و پس از شهادتشان نیز ضمن داشتن احساسات قوی مادرانه مصالح اسلام را ترجیح دادند و گفتند که امانت را به صاحبش بازگرداندیم!
مرتضی کیهانی راد رئیس شورای اسلامی حضرت ام‌البنین (س) را سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار دانست و گفت: این بانوی ایثارگر نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره‌قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد و او افزون بر اینکه فرزندانش را درراه امام حسین(ع) فدا کرد، در زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.
وی افزود: حضرت ابوالفضل (ع) علمدار دشت کربلا تربیت‌شده چنین مادر ایثارگری است که درراه دفاع از اسلام پای امام زمان خودش ایستادگی کرد.
حضار ضمن گوش جان سپردن به سخنان مادران بزرگوار شهدا، اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب را آرمان شهدا توصیف کرده و وظیفه تک تک مسئولین را پاسداری از خون شهدا دانستند و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ٨ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم را باذکر فاتحه و صلوات گرامی داشتند.
شایان ذکر است در این دیدار با سرکار خانم نوری زاده مادر بزرگوار شهید معزز حمیدرضا معینی ساکن فاز 1 شهر و همچنین سرکار خانم صفری سراوانی مادر بزرگوار شهید گرانقدر محمد شعبانی مژده ساکن فاز 7 شهرجدید هشتگرد دیدار و مقام شامخ این عزیزان گرامی داشته شد.

 

اطلاعیه