شوراي اسلامي  مهستان
1403/ارديبهشت/30
متن خبر
طنین زنگ انقلاب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرجدید هشتگرد
طنین زنگ انقلاب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرجدید هشتگرد
1399/بهمن/28 12:38:48

آئين نمادين نواختن زنگ انقلاب امروز ١٢ بهمن ماه ساعت ٩:٢٧ صبح همزمان با سراسر کشور در مدرسه دخترانه حضرت رقیه (س)، باحضور امام جمعه، شهردار، اعضاي شوراي اسلامي، نماينده اداره آموزش و پرورش شهرستان، رئیس اداره جهاد و سازندگی ساوجلاغ، رئیس پلیس راهور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، خانواده معظم شهدا و ايثارگران و جمعی از دانش آموزان و معلمین با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، چهل و دومین گلبانگ انقلاب اسلامی توسط امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد در حضور دانش آموزان مدرسه حضرت رقیه(س) به صدا درآمد.
چهل و دومین گلبانگ انقلاب اسلامی در شهرجدید هشتگرد به صورت نمادین در مدرسه حضرت رقیه (س) در حالی به صدا درآمد که دنیا بیش از یکسال است که با ویروس منحوسی دست به گریبان است و تلاش مسئولین کشور غلبه بر این ویروس و نجات جان هموطنان در شرایط بسیار سخت تحریم ها می باشد.
حجت الاسلام صفدری امام جمعه شهرجدید هشتگرد در این مراسم با بیان اینکه امسال جشن‌های انقلاب به علت سایه سنگین ویروس کرونا با سایر سال‌ها متفاوت است بیان داشت: امروز بعد از گذشت ٤٢ سال از انقلاب اسلامی نیازمند وحدت بین مسئولان و ارتباط مردم و مسئولان هستیم، مردم در این سال ها وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند. اکنون مسئولان کشور باید با توجه به پشتیبانی و حمایتی که مردم از انقلاب کردند، در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی تلاش کرده و گام بردارند.

ایشان مهمترین وظیفه دانش آموزان به عنوان نسل آینده کشور را حفظ استقلال ایران به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و دستاوردهای محکم انقلاب برای دنیا را استفاده از ظرفیت علمی نخبگان این سرزمین برشمرد و اشاره داشت: تلاش جهت ساخت واکسن کرونا توسط محققین ایرانی و دستیابی به این واکسن همگام با معدود کشورهای جهان را مایه افتخار ایرانیان و الگویی برای دانش آموزان این مرز و بوم دانست.

اطلاعیه