شوراي اسلامي  مهستان
1403/ارديبهشت/30
متن خبر
مراسم محفل انس با قرآن كريم با حضور قاری بین المللی در شهرجدید هشتگرد برگزار شد
مراسم محفل انس با قرآن كريم با حضور قاری بین المللی در شهرجدید هشتگرد برگزار شد
1399/بهمن/28 12:54:5

محفل انس با قرآن كريم باحضور "مهدی غلام نژاد" قاري بین المللی قرآن كريم در مسجد مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرجدید هشتگرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، اين مراسم به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و همکاری معاونت توسعه امور اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی و استقبال شهروندان،همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به آیات الهی و تقویت باورهای دینی و ارزشی در میان نسل جوان با حضور قاری بین المللی مهدی غلام نژاد ، قاری نوجوان امیرعلی ناصری و گروه تواشی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شرجدیدهشتگرد برگزار گردید.

رحیمی نژاد معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ضمن تبریک گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر اعلام داشت: گسترش فرهنگ دینی و قرآنی از جمله ماموریت‌های مهم نهادهای فرهنگی می باشد که این معاونت در برنامه های خود پیگیری می کند.

وی اظهار داشت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و انس و الفت بیشتر با کلام وحی دارد.

معاونت فرهنگی شهرداری در ادامه به ویژه برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرجدید هشتگرد اشاره و اعلام داشت: در این ایام سعی کردیم ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای ساعاتی شور و سرور را در میان مردم با اجرای مراسم جشن و نورافشانی در محلات مختلف و در تمامی مساجد شهر برقرار کنیم.

ایشان در انتها اعلام داشت مراسم نورافشانی و گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن ساعت 21 به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی در میدان شهرداری برگزار خواهد شد

اطلاعیه