شهرداری شهر مهستان
1403/فروردين/31
متن خبر
ديدار مدیریت شهری با فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهرجدید هشتگرد همزمان با هفته گرامیداشت بسیج
ديدار مدیریت شهری با فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهرجدید هشتگرد همزمان با هفته گرامیداشت بسیج
1400/آذر/3 8:34:9

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته بسیج با حضور در حوزه ٦١٣ و ٦١٤ مقاومت بسیج شهرجدید با فرماندهان حوزه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و حوزه مقاومت بسيج ام ابیها(س) و جمعی از بسیجیان شهر دیدار و هفته بزرگداشت بسیج را گرامی داشتند.

در این دیدار دکتر محسن آسوبار شهردار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب با تبریک فرا رسیدن این ایام به همه بسیجیان غیور، بصیر و دلاور، نهاد مقدس بسیج را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: بسیج یک نهاد مردمی و اجتماعی است و وجود تفکر بسیجی در تمام جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و مسئولان سبب اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.
ایشان جاری شدن تفکر بسیجی را حلقه وحدت بین شهروندان و مسئولین شهری دانسته و اضافه کرد: امروزه انجام امور شهری در سایه مشارکت اجتماعی امکان پذیر است و جاری شدن تفکر بسیجی مابین شهروندان و مسئولین سبب می شود همه افراد جامعه، شهر را از آن خود دانسته و نسبت به تک تک موضوعاتی که در شهر اتفاق می افتد حساس بوده و بی تفاوت از کنار مسائل و مشکلات شهری نگذرند.
در ادامه موحدی پور رئیس شورای اسلامی با قدردانی از مقام ارزشمند شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هفته بسیج را به بسیجیان ازخودگذشته تبریک گفت.
ایشان ضمن اشاره به سخن تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند "بسیجی یعنی متن مردم، آن مردمی که می توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت"، اضافه کرد: بسیج را می‌توان در یک جمله «وفاق همگانی برای توسعه ملی» تعریف کرد. توسعه در تمامی زمینه‌های سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و ... جملگی با مشارکت نیروهای انقلابی که در قالب ساماندهی بسیج فعالیت دارند میسر می‌شود و وجود چنین مجموعه‌ای موهبتی بزرگ برای کشورمان است.
ایشان با برشمردن اهمیت حاکمیت تفکر بسیجی در پیشبرد مسائل شهری جهت تحقق اهداف مدیریت شهری در تمامی موضوعات علی الخصوص بحران کرونا تأکید کرد: مشارکت گسترده بسیجیان در کنار مسئولان در کنترل ویروس کرونا، و همیاری نیروهای بسیجی در حضور به موقع در میدان مبارزه با این ویروس آثار پربرکتی را برجای گذاشته است و بی تردید با همبستگی و همّت جمعی با تفکر بسیجی از این بحران نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.
شایان ذکر است در ادامه اين ديدار صمیمی از فرماندهان پايگاه مقاومت بسيج شهر ضمن اهداى لوح تقدير تجليل به عمل آمد.