شهرداری شهر مهستان
1403/فروردين/30
متن خبر
شروع عملیات خط کشی محوری معابر سطح شهر توسط واحد فنی و عمرانی شهرداری شهرجدیدهشتگرد
شروع عملیات خط کشی محوری معابر سطح شهر توسط واحد فنی و عمرانی شهرداری شهرجدیدهشتگرد
1400/ارديبهشت/15 11:28:42

شهردار با اشاره به اینکه خیابان‌ها و معابر سطح شهر خط کشی محوری می شود، اظهار داشت: خط ‌کشی معابر و خیابان‌ها از مهمترین علائم افقی ترافیکی در سطح شهر محسوب می‌شود که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم می‌گردد و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و به روان سازی ترافیک نیز کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: منظم کردن حرکت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به رانندگان در خیابان های سطح شهر مطابق با اصول استاندارد عملیات خط کشی طولی ورودی و خروجی شهر و خیابان‌های اصلی اجرا می شود.

مهندس محسن مجذوب افزود: تاکنون خط کشی محوری بلوار گوهران اجرایی شده است و در روزهای آتی بلوار بهشت،بلوار شهدای فشند، بلوار خلیج فارس،بلوار انقلاب اسلامی،بلوار جمهوری اسلامی،خیابان اسکان،میدان امام (ره) و پل ورودی شهر نیز خط کشی خواهد شد.

شهردار شهرجدیدهشتگرد یادآور شد: عملیات خط کشی محوری با استفاده از رنگ سرد ترافیکی به صورت ممتد و منقطع اجرایی شده و براساس قرارداد منعقد شده این عملیات با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در سطح شهر در حال اجرا می باشد.

مجذوب در پایان از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان محترم در طول انجام خط کشی تشکر و قدردانی نمود و از رانندگان عزیز تقاضا کرد با حرکت در بین خطوط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خودشان را در کاهش تصادفات ایفا نمایند.