شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/1
متن خبر
طی آیینی خانواده شهدای شهر جدید هشتگرد مورد تجلیل قرار گرفتند
طی آیینی خانواده شهدای شهر جدید هشتگرد مورد تجلیل قرار گرفتند
1400/اسفند/23 13:54:12

طی آیینی خانواده شهدای شهر جدید هشتگرد مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد طی آیینی خانواده شهدای،شهر جدید هشتگرد مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مراسم با حضور شهردار شهر جدید هشتگرد، اعضا شورای اسلامی شهر، ناحیه سپاه ساوجبلاغ، رئیس بنیاد شهید شهرستان، رئيس پلیس پیشگیری شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید.
دکتر آسوبار در این آیین خانواده شهدا را نقطه امن و ایمنی برای مردم و مسئولان برشمرده و اظهار کرد: خانواده شهدا همچون شهدا برای همه مردم دارای،احترام‌ و اهمیت هستند و خانواده شهدا را میتوان یادگاران شهدای مان بشماریم،چرا که تربیت شده و ادامه دهنده راه شهدا هستند و ما نیز به تأسی از مقام شهدا و مکتب شهدا باید به خانواده شهدا احترام و ادای،دِین کنیم.
آسوبار در آخر گفت: راه شهدا هیچ وقت تمام‌نمی شود و تا وقتی که مظلوم و ستم‌دیده در این دنیا وجود دارد راه آزادگی و ایمان ادامه خواهد داشت.

موحدی پور رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد:
شهدا پرچمدار عزت و آزادگی هستند

شهدا پرچمدار عزت و آزادگی هستند چرا که با نثار جان پاک خود نشان دادند هرگز تسلیم زر و زور نمی شوند و تا جان در بدن دارند در راه کشور، دین و سرزمین خود حتی جان خود را فدا خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد موحدی پور رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد ضمن بیان این مهم در آیین گرامیداشت شهدا و تقدیر از خانواده شهدا گفت: باید تلاش کنیم با کار و خدمت صادقانه ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
موحدی پور با اشاره به این مهم که دشمن با تمام قوا، گاه با جنگ رودرو و گاه، با جنگ سرد و استفاده از تکنولوژی و ابزارهای روز سعی در اِشغال ذهن و روح مردم آزاده جهان دارد اظهار کرد: باید همواره با آگاهی و بصیرت در این جبهه در مقابل ابرقدرت ها و استکبار جهانی بایستیم و نگذاریم خون شهدا پایمال شود.
وی بصیرت را از جمله ابزار مهم در همه برهه ها برشمرده و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص بیان کرد: رهبر انقلاب بصیرت افزایی را همواره در سخنان خود مورد توجه و تاکید قرار داده اند و همه ما باید با بصیرت در همه زمان ها و برهه ها مواظب خدعه و نیرنگ دشمنان باشیم.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود توجه به خانواده شهدا و تکریم آنان را به عنوان یادگاران شهدا گرانقدر مورد توجه قرار داده و تصریح کرد: باید تکریم خانواده شهدا را همواره مورد توجه قرار دهیم چرا که این بزرگواران یادگاران شهدا در بین‌ما هستند و مکتب آموخته و ادامه دهنده راه شهدا نیز هستند.
رئیس پارلمان شهری شهر جدید هشتگرد لزوم فعالیت های فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد شهدا را امری ضروری برشمرده و در آخر گفت: برای حرکت در مسیر شهدا و انقلاب هرگز از یاد نبریم که خدمت به مردم توفیق بزرگی است که در لباس خدمتگزاری همواره باید با تلاش و کوشش مضاعف سعی در خدمت صادقانه به مردم و کشورمان داشته باشیم و کمک کنیم نظام اسلامی و کشورمان در آرامش و امنیت خاطر مسیر سازندگی و آبادی را طی نمایند.