شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/1
متن خبر
مهندس ارمندپور نایب رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در جلسه ساماندهی هیئت مدیره مجتمع مسکونی
مهندس ارمندپور نایب رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در جلسه ساماندهی هیئت مدیره مجتمع مسکونی
1400/بهمن/28 23:41:7

جلسه کمیته ساماندهی هیئت مدیره مجتمع مسکونی شهر با حضور اعضای شوراي تامین شهرستان و نمایندگان آنها برگزارگردید.
مهندس ارمندپور نایب رییس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد:
باتوجه به مشکلات فراوان شهر مدیران شهری برای حل مشکلات بایستی دارای روحیه انقلابی و جهادی باشند.
مهندس ارمندپور نایب رییس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در نشست هم اندیشی هیات مدیره مجتمع های مسکونی شهر جدید هشتگرد با بیان این که هیات مدیره ها مشکلات و نیازهای خود را به صورت مکتوب و به ترتیب اولویت به کمیته ارائه کنند تا بتوانیم با یک برنامه ریزی بهینه جهت رفع آنها اقدام نماییم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد نایب رئیس شورای اسلامی شهر در این جلسه اظهار کرد: مشکلات حتما توسط نمایندگان مساکن مورد پيگيري قرار گیرد.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات دیگر جذب و افزایش مشارکت مردمی در امور مجتمع ها است که در این زمینه خوشبختانه مجتمع هایی هستند که هیئت مدیره آنها با ایجاد اعتماد بین مردم و اخذ شارژ از آنها خودشان کار عمرانی در داخل مجتمع شان انجام می دهند.
وی افزود: به دلیل اعتماد بوجود آمده حتی لکه گیری آسفالت داخل برخی از مجتمع ها هزینه انجام آن از ساکنین مجتمع ها تامین می شود و برخی مجتمع ها به دوربین مدار بسته نیزمجهز هستند.
مهندس ارمندپور در بخشی دیگر از این نشست تصریح کرد: وقت مدیریت شهری نباید برای رفع اختلافات اعضای هیات مدیره های مجتمع ها تلف شود و یکی از اهداف تشکیل هیات مدیره ها برای روان سازی امورات مجتمع‌ها و احصا مشکلات است و اعضای هیئت مدیره ها به عنوان بازوان مدیریت شهری بایستی تعامل و اتحاد خوبی بایکدیگر داشته باشند.
وی اظهار کرد: تا پایان سال کلانتری فاز ۷ افتتاح خواهد شد.
مهندس ارمندپور بیان کرد: بدون شک مشکلات امنیتی با احداث این کلانتری کمتر خواهد شد و همچنین مشارکت و همپوشانی ناجا و بسیج در شهر قابل تقدیر است.
وی با اشاره به شرایط موجود و طرح این مهم که بسیاری از مسائل برای رفع و بهبود آن نیازمند زمان هستیم گفت: ای کاش دوستان ما نیز از شرکت عمران در این جلسه حضور میافتند چرا که بسیاری از مشکلات مجتمع ها وموضوعات آن و رفعش مربوط به شرکت عمران‌می شود و اما ما پیگیر مشکلات شهروندان هستیم اما حل این مشکلات نیازمند یک روحیه انقلابی و جهادی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیز در این جلسه اظهار کرد: امنیت پایدار محصول کارکرد همه ارگان ها، نهادها و دستگاهها است.
وی ادامه داد: تولید امنیت به عهده نیروی انتظامی نیست و این امنیت از رعایت قوانین تا بستن کمربند ایمنی توسط همه شهروندان‌ ایجاد می شود و باید افزود که وظیفه نیروی انتظامی تامین و حفظ امنیت است.
جناب سرهنگ سلیمانی اظهار کرد: همه دستگاه‌ها، ارگانها، شهروندان و ....کار و وظیفه شان را انجام دهند و امنیت پایدار را بوجود بیاورند و ما در نیروی انتظامی آن را حفظ کنیم.
این مسوول همچنین بیان کرد: شهر جدید وضعیت خاص خودش را دارد چرا که با توجه به این که رشد جمعیت بیش از حد مسکن های مهر، خود مالکی و دیگر املاک شخصی همچنان رو به رشد است و این‌جمعیت نیازمند ارگانهای امنیتی، نظامی و زیرساخت ها است و همانطور که شهردار گله مند هستند برای امنیت و آبادانی این شهر دلسوزیشان‌را نشان داده اند و در عمل هم این را ثابت کرده اند چرا که اخیرا به همراه دوستان اعضای شورای شهر یاری کرده اند که فعالیتهای خوبی را در بحث امنیت انجام دهیم و کلانتری فاز۷ .مشکلی ایجاد نشود تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد: ما با شورای شهر برای هر فاز در شهر یک کلانتری را درخواست کرده ایم و برای این شهر یک ستاد شهرستان را در میدان ورودی شهر که شرکت عمران‌قرار است احداث نماید تا بتوانیم‌پلیس های تخصصی را مستقر نماییم که انجام این امر نیازمند مراحل خاص خود است.
جناب سرهنگ سلیمانی گفت: پیشگیری یعنی ما همه اقدامات لازم را پیشبینی و انجام دهیم که جرمی رخ ندهد و در این موضوع هم بزهکار و هم بزه دیده مد نظر ما است.
وی اظهار کرد: متاسفانه در جامعه مطرح می شود که همه موضوعات مسوولیت آن‌با ناجا است اما این موضوع درست نبوده و در قانون پیشگیری از وقوع جرم بر عهده قوه قضائیه است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: ما در تمام شرایط سخت سال در فصل گرما و سرما، تعطیل و غیر تعطیل و مناسبت ها و ....همیشه آماده باش بوده و هستیم و روزی که همکارانمان باید بروند همچون دیگر شهروندان کنار خانواده هایشان همکاران ما در آماده باش هستند.
وی اعلام کرد: بیش از چندین برابر مواد مخدر نیز در این شهرستان مورد کشف قرار گرفته است و هم اکنون نزدیک به یک تن مواد مخدر در شهرستان کشف شده و برای بدست آوردن این مسائل یا خونی ریخته شده از همکارانمان و یا عرقی توسط نیروهای خدوم نیروی انتظامی و به راحتی چنین عملکردی بدست نیامده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: این بدان‌معنا نیست که اگر جرم و جنایتی اتفاق افتاده همکاران ما در وظایفشان کوتاهی کرده اند چرا که هر کدام‌از جرم هایی که در این حوزه استحفاظی رخ می دهد یک تیمی از همکاران‌نا بدون شک پیگیر آن‌ موضوع بوده و هست.
جناب سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: ما همواره در تلاش هستیم وظایفمان را به خوبی انجام دهیم و اما باید برای هر جرمی متناسب با آن جرم برایش مجازات تعیین نمایند که امروز در این زمینه دست مقام قضایی بسته است و دوستان در مجلس باید موضوعات را پیگیری کنند تا دیگر شاهد این موضوع نباشیم که پلیس نداند تیراندازی کند، گیر است یا تیراندازی نکند گیر است و همچون واقعه شهید رنجبر در شیراز اتفاق بیفتد.
وی در آخر گفت: پیشگیری از وقوع جرم باید بیش از پیش مورد توجه همه قرار گیرد و شهروندان مجتمع ها نیز باید خود را مجهز به سیستم‌های امنیتی و محافظتی قرار دهند و راههای سو استفاده محرمان را ببنند و موضوعات ایمنی در این زمینه نیز توسط شهروندان مورد انجام و رعایت قرار گیرد.
وی بیان کرد: در بحث پایش تصویری شهر که توسط شهردار پیگیری می شود به همراه مصوبه شورای شهر همراه خوبی برای ما بوده اند و این امر مصوبه شورای تامین نیز بوده که پایش تصویری شهر مورد انجام قرار گیرد.
وی در آخر گفت: انجام‌این کار هم‌در پیشگیری از وقوع جرم و هم کشف جرم راهگشا خواهد بود.