شهرداری شهر مهستان
1403/فروردين/31
متن خبر
تودیع و معارفه شهردار شهرجدید هشتگرد برگزار شد
تودیع و معارفه شهردار شهرجدید هشتگرد برگزار شد
1400/شهريور/31 14:32:51

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، دکتر محسن آسوبار شهردار شهرجدید هشتگرد معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، آیین معارفه دکتر محسن آسوبار شهردار شهرجدید هشتگرد باحضور فرماندار ساوجبلاغ، رئیس دادگستری شهرستان، رئیس نیروی انتظامی ساوجبلاغ، رئیس اتاق اصناف، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی ادوار گذشته شهر، فرماندهان کلانتری و حوزه های بسیج خواهران و برادران، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، جمعی از کسبه، معتمدین و شهروندان شهرجدید هشتگرد و دیگر مسئولین و مدیران استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ در سالن همایش شهرداری برگزار شد.
محمدکاظم موحدی پور عضو شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه از مسئولین استانی و شهرستانی جهت حضور گرمشان تشکر کرد.
ایشان در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود؛ آزمونی همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید و امروز بیش از هر زمان دیگری به رشادت ها، همکاری ها و از خودگذشتگی های آن دوران نیازمندیم.
این مسئول تبیین کرد: حاکمیت مردم بر مردم با انتخابات شورای شهر توسط مردم و انتخاب شهردار توسط شورا صورت می پذیرد که در این زمینه یک شهردار توانمند در اداره شهر نشان دهنده عیار و کفایت شوراهای شهر می باشد.
عضو شورای اسلامی درخصوص انتخاب دکتر آسوبار به عنوان شهردار بیان داشت: شهر جدید هشتگرد بزرگترین شهر جدید کشور است ما نیاز به یک شهردار با کفایت و با برنامه خواهیم داشت. افرادی در این نوع شهرها باید شهردار باشند که مشکلات شهر را به خوبی بشناسند و برنامه های دکتر آسوبار با توجه به برنامه‌هايي که به شورا ارائه شد سبب انتخاب ایشان گشت. ایشان فردی متین، با اخلاق، دارای تخصص و تجربه و دارای مدرک پزشکی عمومی می باشند که فعالیت و تجربه های کاری مؤثری از جمله مدیرکلی حوزه ریاست و سخنگوی جمعیت هلال احمر کشور، ریاست اداره بیمه و درمان منطقه آزاد کیش، بازرس ویژه وزارت کشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران، عضو دوره سوم شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد و ... را در کارنامه کاری خود دارد و امیدواریم در دوره فعالیت ایشان شاهد افزایش توسعه و پیشرفت شهرمان با سرعت بالاتری بوده و بتوانیم با وحدت و همدلی شورا و شهرداری پتانسیل نهفته شهر را به فعالیت درآوریم و به شهروندان این شهر زیبا خدمات رسانی کنیم.
مهندس مجذوب شهردار پیشین شهرجدید هشتگرد با تشکر از همکاران شهرداری و همکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی در دوران تصدی مسئولیت و قدردانی از شهروندان صبور شهرجدید هشتگرد، موفقیت و تندرستی و اقدام در راستای پیشرفت و تعالی شهر را برای شهردار جدید این شهر مسئلت نمود.
مهندس مهرور فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در سخنانی ضمن تسلیت ایام اربعین و تبریک هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار داشت: امروز در تمام‌دنیا ملت مقتدر ما به عنوان‌سنبل شهادت و ایثار شناخته می شوند و اگر بخواهیم حق مردم را ادا نماییم تحقق آن با خدمت صادقانه میسر خواهد شد.
ایشان بیان داشت: نقش شوراها و اعتمادی که مردم به آنها کرده اند بسیار مهم و وظایف و مسئولیت هایی را که بر دوش آنها گذاشته بسیار سنگین است.
وی اضافه کرد: وحدت و تعامل بین شورا و شهرداری تضمین کننده خدمت رسانی صادقانه به مردم خواهد بود.
ایشان با اشاره به وجود مسکن مهردر این شهر اظهار داشت: با وجود عدم لحاظ زیرساخت های لازم شهرنشینی در سایت های مسکن مهر و سکونت شهروندان در این پروژه، شهر جدید هشتگرد نیازمند تلاش و همکاری صادقانه تمامی مسئولین استان و شهرستان می باشد.
وی در انتها اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در ادامه مسیر شاهد تحول شهری باشیم که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد و شهری آباد و توسعه یافته به مردم ارائه دهیم.
ایشان اضافه کرد: توسعه خدمات توسط دستگاه های اجرایی حس رضایتمندی و اعتماد را در شهروندان ارتقا می بخشد و بنده برای شهردار این شهر آرزوی موفقیت دارم. در ادامه حکم استاندار محترم البرز جهت انتصاب محسن آسوبار به عنوان شهردار شهرجدید هشتگرد توسط ایشان قرائت شد و درحضور پدر شهیدان به شهردار جدید تقدیم شد.

در ادامه آیین معارفه دکتر آسوبار شهردار شهرجدید هشتگرد از محمدرضا البرزی سرپرست شهرداری و محسن مجذوب شهردار پیشین شهرجدید تقدیر کرد. و لوح تقدیر از تلاش های محسن مجذوب و محمدرضا البرزی تقدیم ایشان شد.
در انتها محسن آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد ضمن تشکر از تمامی حضار به تلاش های صورت گرفته در شهر توسط شهرداران پیشین اشاره کرد و ادامه داد: از اعضای شورای اسلامی جهت اینکه به بنده اعتماد کردند و من را به عنوان خدمت گزار مردم انتخاب کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربیات چندین ساله خویش، باهمکاری پرسنل و حمایت شورای اسلامی جهت توسعه و آبادانی این شهر گام بردارم و خدمت گزاری در شأن مردم خوب و فهیم این شهر باشم و نیازهای آنان را برطرف سازم.
شهردار ادامه داد: خداوند را شاکرم در ایام ‌دفاع مقدس و اربعین حسینی مراتب خدمت به مردم‌ شهر جدید هشتگرد برای بنده مهیا شد و از خدواند متعال در کشیدن در به سلامت رساندن این بار عظیم یاری می طلبم.
ایشان دوره مدیریت جدید شهری را دوره رفتار جهادی و دوره مشارکت و خرد جمعی در شهر دانست و از تمامی صاحبان فکر، تولید اندیشه، نخبگان اساتید و ... برای کمک به اداره شهر دعوت کرد.
دکتر آسوبار تهیه و تدوین برنامه راهبردی و تنطیم سند ۵ ساله کشور، ایجاد بازارچه های تولیدی و ... با محوریت بانوان، توزیع متوازن ‌و عادلانه خدمات شهری، ایجاد آرامستان، غسالخانه، الگو برداری صحیح از سایر خدمات موفق از شهرهای داخل و خارج و الگو سازی در شهر را از جمله موضوعات مهمی دانست که در دوران تصدی مسئولیت اجرا خواهد کرد.
ایشان اظهار داشت در مسیر خدمات رسانی به شهروندان از تمامی توان خود و همکاران شهرداری جهت پیشبرد اهداف شهرداری و رفع موانع موجود و توسعه شهر استفاده خواهد کرد.