شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/1
متن خبر
از ايثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شهرجديد هشتگرد تجليل شد
از ايثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شهرجديد هشتگرد تجليل شد
1400/مهر/8 19:48:8

از ايثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شهرجديد هشتگرد تجليل شد
مراسم تقدير از ايثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شهرجديد هشتگرد همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور شهردار و اعضاي شوراي اسلامي در سالن همايش شهردارى برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهرجديد هشتگرد، دکتر آسوبار در ابتدای این جلسه رسيدگي به مشکلات و مسائل ايثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری را وظيفه دانست و بیان داشت: خانواده معظم شهدا، ايثارگران و جانبازان ازسرمايه هاي ارزشمند جامعه هستند که شايسته است از مقام ايشان تجليل شود و فرزندان ايشان نيز به پدران و مادران خود اقتدا کرده و در هر زمينه اي که وارد مي شوند نام و ياد و ذکر ايشان را زنده نگاه دارند.
ايشان با بیان اینکه همه ملت ایران امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را امروز مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، افزود: وجود جانبازان، ایثارگران و خانواده ايشان در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تثبیت ریشه های انقلاب و تداوم و مطرح شدن نام ایران در جهان به دلیل ایستادگی و از خود گذشتگی شهدا ، جانبازان و ایثارگران است

در ادامه محمدکاظم موحدي پور رئيس شوراي اسلامي با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور ما مدیون ایثارگری های رزمندگان و شهدا است، گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگین و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت‌های مجموعه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری محسوب می شود.
ايشان با اشاره به جانفشانی و مجاهدت های شهدای معظم، حضور ايثارگران و فرزندان شاهد به عنوان نیروهای ارزشی و انقلابی در شهرداری را مایه مباهات دانست و خواستار تداوم راه شهدا با خدمت رسانی خالصانه و شایسته به مردم شهر شد.
ايشان از وجود و برکت حضور فرزندان شاهد در مجموعه شهرداری ابراز خرسندی کرد و خواست تا این عزیزان در اجرای امور سازمانی بعنوان الگویی که به تاسی از پدران بزرگوارشان ، تعهد و دلسوزی را سرلوحه کار خود دارند ، درستکاری و امانت داری را پیشه خود سازند.
محمدرضا البرزى مشاور شهردار و از آزادگان، جانبازان و ايثارگران جنگ تحميلي ضمن تشكر از مديريت شهرى در برگزارى اين مراسم هفته دفاع مقدس را به حضار تبريك گفت.
ايشان با اشاره به اینکه ما در برابر جنگ تحمیلی دفاع کردیم و دفاع مقدس از افتخارات ماست، گفت: ما به دنبال جنگ نبودیم ولی در برابر متجاوز ساکت ننشستیم و امروز خرسندیم که بعد از گذشت چهل و اندي سال از جنگ با نیروی ایمان و اخلاصی که رزمندگان داشتند و در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، همه دنیا در برابر قدرت ایمان ما سر تعظیم فرود آوردند.
در ادامه مراسم از فرزندان شاهد شاغل در شهرداري تجليل به عمل آمد.