شهرداری شهر مهستان
1403/فروردين/31
متن خبر
دیدارمديريت شهری شهرجدید هشتگرد با سه تن از روشندلان ساکن شهر
دیدارمديريت شهری شهرجدید هشتگرد با سه تن از روشندلان ساکن شهر
1400/مهر/27 9:27:47

همزمان با روز جهانی عصای سفید و شروع هفته روشندلان شهردار،اعضای شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد به همراه رئیس اداره بهزیستی ساوجبلاغ باحضور در منزل مسکونی روشندلان ساکن شهر سرکار خانم حیدری و سرکار خانم و آقای سلیمانی زوج روشندل با ایشان دیدار کرده و به صحبت ها و دغدغه های ایشان گوش فرا دادند.

ابتدا اعضای مذکور با حضور در منزل خانم و آقای سلیمانی زوج روشندل ساکن فازیک شهرجدید که دارای یک فرزند ۸ ساله می باشند، حضور یافتند و ضمن گرامیداشت این روز جویای مشکلات و دغدغه های این عزیزان شدند.
سپس به دیدار سرکار خانم حیدری دیگر روشندل ساکن فاز دو شهرجدید رفته و با ایشان نیز پیرامون مشکلات و مسائل مختلف گفتگو کردند.
گفتنی است خانم حیدری قاری قرآن و دارای توانمندی های نظیر خیاطی و گلدوزی و ... می باشد.
دکتر محسن آسوبار در این دیدار ضمن تحسین پشتکار، تلاش و امید به آینده این عزیزان، موفقیت نابینایان در تحصیلات عالی و موقعیت اجتماعی کسب شده توسط ايشان را قابل تقدیر دانست و آن ها را نمونه ای از توانستن در عین محدوديت هاى متعدد عنوان کرد.
شهردار پس از استماع صحبت های روشندلان بار دیگر ضمن تبریک روز عصای سفید گفت: حتماً در کارگروه های مربوطه پیگیر مناسب سازی و رفع مشکل عبور و مرور شما عزیزان خواهیم شد.
در ادامه محمدکاظم موحدی پور رئیس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته روشندلان و روز عصای سفید، حرکت به طرف جامعه ایده آل و عدالت محور را از اصول کاری مسئولین دانست و فرهنگ سازی و آگاه سازی در سطوح مختلف جامعه برای رعایت حقوق دیگران بالاخص افراد ناتوان و قشر آسیب دیده را مقدمه موفقیت در برقراری عدالت اجتماعی دانسته و همه را در این خصوص مسئول دانست.