شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/1
متن خبر
پیام دکتر آسوبار شهردار شهر جدید مهستان به مناسبت روز جهانی قدس
پیام دکتر آسوبار شهردار شهر جدید مهستان به مناسبت روز جهانی قدس
1401/ارديبهشت/8 19:2:21

پیام دکتر آسوبار شهردار شهر جدید مهستان به مناسبت روز جهانی قدس

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید مهستان دکتر آسوبار شهردار شهر جدید مهستان با صدور پیامی روز جهانی قدس را به تمام آزادگان‌جهان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب و اِشغالگر صهیونیستی تا رسیدن به نتیجه، برای همیشه در تاریخ زنده بماند و مسلمانان جهان این یوم الله را به سمبلی برای وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم در برابر رژیم صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بدل سازند.

روز قدس، نمایش شیوایی از دفاع مسلمانان جهان از مردم مظلوم و بی پناه فلسطین است که سالهاست در سایه جور و جنایت رژیمی بی رحم ، که در حمایت کامل استکبار و ایادی آنان است، از خانه و کاشانه خویش آواره گشته و در شرایطی سخت و دشوار زندگی گذرانده و در این سال‌ها جز تخریب و کشتار ندیده اند و از همین منظر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فلسطین را مساله اول جهان اسلام عنوان کرده اند.

اینجانب فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از تمامی مردم شریف شهر جدید مهستان برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل می‌آورم تا بار دیگر با حضور گسترده،  فریادمان را به گوش جهانیان برسانیم .

محسن آسوبار 

شهردار شهر جدید مهستان