شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/5
متن خبر
پیام تبریک شهردار شهر جدید مهستان به مناسبت روز شوراها
پیام تبریک شهردار شهر جدید مهستان به مناسبت روز شوراها
1401/ارديبهشت/9 2:4:4

پیام تبریک شهردار شهر جدید مهستان به مناسبت روز شوراها

 

محسن آسوبار شهردار شهر جدید مهستان طی پیامی روز شوراها را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید مهستان، دکتر محسن آسوبار شهردار شهر جدید مهستان طی پیامی روز شوراها را به اعضای شورای اسلامی این شهر تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 با فرمان تاریخی پیر فرزانه انقلاب امام خمینی(ره) در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل شوراهای محلی در شهرها و روستاها و آغاز فعالیت این شوراها در ۹ اردیبهشت ۱۳۷۸ سرفصل جدیدی در بالابردن سطح مشارکت عمومی در اداره امور جامعه توسط مردم رقم خورد.  این روز فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه‌روزی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاش‌گران عرصه‌های اجتماعی و مردمی از درگاه ایزد منان طلب توفیق و بهروزی نماییم.

 

یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره‌ی زندگی اجتماعی، تعامل، هم‌فکری و مشورت است و دین مبین اسلام به عنوان مکتبی همه‌ جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودی و نیازهای انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعیت، بالندگی، سعادت‌بخشی و پویایی که در قوانین و آموزه‌های خود دارد، به همفکری و مشورت توجه ویژه‌ای نموده و اهمیت جایگاه و فواید آن را گوشزد نموده است.

 

یقیناً خدمت بی‌منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید بر اساس آیه شریف: وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره‌های معنوی فراوان ببرند.

 

اینجانب ضمن عرض تبریک روز شوراها، به اعضای محترم شورای اسلامی شهر جدید مهستان و شوراهای اسلامی شهرستان و استان امیدوارم شاهد شکوفایی تلاش‌ها و زحمات روز افزون تلاشگران باشم.

 

محسن آسوبار شهردار شهر جدید مهستان