شهرداری شهر مهستان
1403/فروردين/31
متن خبر
در بازدید فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهری از مدارس‌ سطح شهر جدید مهستان مطرح شد
در بازدید فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهری از مدارس‌ سطح شهر جدید مهستان مطرح شد
1401/شهريور/24 10:32:7

✅️در بازدید فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهری از مدارس‌ سطح شهر جدید مهستان مطرح شد؛مدارس شهر جدید مهستان مهیای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید می شود

🔻به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید مهستان، بازدید دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، به همراه دکتر گلرخی شهردار، ارمندپور رئیس ،موحدی و یعقوبی اعضای شورای اسلامی، مشاور استاندار محترم، مدیرکل نوسازی مدارس و مسئولان شهری و شهرستانی از چندین مدرسه نوساز و قدیمی سطح شهر انجام گردید.

🔰 در این بازدید مشکلات چند مدرسه بررسی و تمهیدات و دستورات لازم در زمینه رفع آن توسط مسئولان مربوطه صادر شد تا با توجه به فرا رسیدن‌ مهرماه این مدارس از امکانات بهینه و استاندارد برخوردار گردیده و مشکلات آن مرتفع گردد.

🔰 گفتنی است با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و حضور مجدد دانش آموزان در کلاس های درس آماده سازی مدارس،و طرح استقبال از سال تحصیلی جدید در دستورکار مسئولان استانی و شهری قرار گرفته است.
🔰 بر این‌اساس در این بازدید مشکلاتی از جمله آسفالت مدارس، رنگ آمیزی، تعمیرات لوله کشی، نوسازی مدارس و.. از سوی مدیران این مدارس مطرح گردید که رفع این مشکلات در کوتاه‌ترین مدت و قبل از شروع سال تحصیلی، هم اکنون در دستور کار مسؤلان قرار گرفته است.‌

🟢روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید مهستان