شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/7
متن خبر
هنر با دست اهالی هنر در شهر جدید هشتگرد جان می گیرد
هنر با دست اهالی هنر در شهر جدید هشتگرد جان می گیرد
1400/آبان/3 13:25:13

جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی با هنرمندان سینما، تلویزیون وتئاتر شهرام عبدلی و عزت میر عظیمی جهت راه اندازی و احیای سالن آمفی تئاتر گلستان شهر در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.
شهردار در این دیدار گفت حدود 6 سال از افتتاح آمفی تئاترو زیبای گلستان می گذرد که تاکنون استفاده خاصی از آن به جز برگزاری چند مراسم اداری نشده است، از این رو برنامه ریزی هایی در خصوص احیا و بهره برداری مناسب از این امکان شهری در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قرارگرفته شد.
دکتر محسن آسوبار افزود: با استفاده از تجربیات هنرمندان برجسته کشوری قصد داریم بهترین فرصت را برای آموزش جوانان و شورنشاط شهروندی مهیا نماییم .
شهردار خاطر نشان کرد: اجرای جنگ های متنوع برگزاری تئاتر های مناسبتی ،برگزاری همایش و برگزاری نمایشگاه های مختلف، ساخت برنامه های تلویزیونی در کنار آموزش تئاتر و عکاسی ، گویندگی و ... به زودی در این سالن راه اندازی خواهد شد.
آسوبار افزود هم راستا با احیای آمفی تئاتر گلستان موضوع خانه هنرمندان دارای اهمیت بسیاری برای مدیریت شهری می باشد که با تفاهم نامه هایی که در حال تنظیم می باشیم از آن محل با حضور هنرمندان کشوری و بهرگیری از هنرمندان شهری با برگزاری آموزش های لازم از جمله موسیقی، خطاطی، شعر و ... نیز عملیاتی خواهد شد وی افزود از ظرفیت خانه فرهنگ مهستان نیز با برنامه ریزی مناسب برای احیاء و رشد هنر و مسائل فرهنگی شهر استفاده خواهیم کرد.
از مقوله هنر برای شور و نشاط شهری در محله های مختلف استفاده خواهیم کرد تا با آموزش های لازم با استفاده از سرای محله ها شاهد رشد مسائل هنری و فرهنگی در نقاط مختلف شهری باشیم .