شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/1
متن خبر
تجلیل از پرسنل روابط عمومی شهرداری شهر جدید هشتگرد در سومین روز از هفته بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات
تجلیل از پرسنل روابط عمومی شهرداری شهر جدید هشتگرد در سومین روز از هفته بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات
1400/ارديبهشت/30 9:16:17

در سومین روز از بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات از پرسنل روابط عمومی شهرداری شهرجدید هشتگرد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهرجدید هشتگرد، همزمان با بزرگداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات در نشستی صمیمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی و با دعوت از دوتن از پیشکسوتان حوزه ارتباطات از پرسنل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی تجلیل شد.
در این نشست مهندس مجذوب با اشاره به تنگناها و مسائل خاصی که هر روزه روابط عمومی سازمان ها با آن روبرو هستند، روابط عمومی را به معنای واقعی کلمه چشم و گوش بینا و شنوای مدیران ارشد سازمان دانست که در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نقش مؤثری بر عهده دارند.
شهردار با قدردانی از مدیر و پرسنل روابط عمومی شهرداری در انتقال مسائل مهم شهروندان به مسئولین و همچنین تبیین اقدامات مؤثر مدیریت شهری به مردم، روابط عمومی را دارای جایگاه ویژه در سازمان دانست که اعتماد به آن موجب پیشبرد اهداف سازمان و ارتباط گیری بهتر با مردم خواهد شد.
در ادامه مرتضی کیهانی راد رئیس شورای اسلامی شهرجدید هشتگرد این روز را به مدعوین تبریک گفت و برای ایشان آرزوی تندرستی و موفقیت کرد.
کیهانی راد پرسنل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی را جزو پرکارترین و بامسئولیت ترین کارمندان مجموعه شهرداری خطاب کرد که نقش تأثیرگذاری در معرفی و تبیین اقدامات مدیریت شهری در سطح شهر دارند.
رئیس شورای اسلامی اطلاع یابی از درخواست های واقعی شهروندان را یکی از مهم ترین اقدامات روابط عمومی دانست و عنوان داشت به اندازه ای که به روابط عمومی ها اعتماد شود به همان اندازه می توان سازمان را از همدلی و همیاری این دوستان بهره مند ساخت.
شمس الله ارمندئی و علی گلرخی دیگر اعضای شورای اسلامی حاضر در جلسه نیز ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی، پرسنل فعال در این حوزه را سنگرسازان بی سنگر خطاب کردند که در همه ی صحنه های کاری حاضر بوده و مراسم های مختلف را هماهنگی و برگزار نموده، خواسته های شهروندان و دیدگاه های مدیریت را منعکس می نمایند اما در آخر تریبونی جهت صحبت کردن از مشکلات و خستگی های خود ندارند.
ایشان روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی را جزو قوی ترین مجموعه های شهرستان و استان خطاب کردند و حضور این مجموعه در کنار مردم را سبب رشد و اعتلای بیش از پیش شهر دانسته و اظهار امیدواری کردند با کمک دیگر ارگان های شهری شهرجدید هشتگرد شاهد رشد و توسعه بیشتر در شهر باشیم.
در ادامه مراسم از زحمات دو پیشکسوت عرصه روابط عمومی آقایان علی منصور زارع مدیر پیشین روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ و علی رضا پیغمیر دوست مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید و همچنین از مدیر و پرسنل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی؛آقای حسین عابدین زاده؛ خانم ها بيدار، محمودی و خداداد تجلیل شد.
گفتنی است آقای منصور زارع پس از ٣٠ سال خدمت در عرصه روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ به تازگی از کار بازنشسته شده است که در این نشست صمیمی از خدمات ٣٠ ساله ایشان به شهرستان نیز به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد.