شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/6
متن خبر
نرخ کرايه ناوگان حمل و نقل عمومي شهرجديد هشتگرد در سال 1400
نرخ کرايه ناوگان حمل و نقل عمومي شهرجديد هشتگرد در سال 1400
1400/ارديبهشت/15 10:31:12

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي و شهرداري شهرجديد هشتگرد، سازمان نظارت بر حمل و نقل همگاني شهرجديد هشتگرد با صدور اطلاعيه اي از افزايش نرخ کرايه اين ناوگان در سال جاري خبر داد.
در اين اطلاعيه آمده است:
به اطلاع شهروندان محترم شهرجديد هشتگرد مي رساند: بادرنظرگرفتن کاهش درآمد رانندگان خطوط مختلف شهري به دلیل شیوع ویروس کرونا و کمتر شدن تردد مردم، و با تصویب شورای محترم شهر و موافقت فرمانداری محترم، در سال جدید نرخ کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس افزایش يافته است که اين افزایش نرخ با در نظر گرفتن تمامي جوانب از اول اردي بهشت ماه سال جاري درحال اجرا مي باشد.
اطلاعيه نرخ کرایه های جدید به منظور اطلاع رسانی عمومي، در تمامي تاکسی ها و اتوبوس هاي شهري نصب خواهد شد و ضروري است پرداخت و دریافت کرایه ناوگان حمل و نقل از سوی مسافران و رانندگان براساس نرخنامه جدید باشد.
شايان ذکر است در شرایط کنونی که استان در وضعیت قرمز قرار دارد، بر فرآیند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران و راننده‌ها نظارت ویژه‌ای می‌شود و رانندگان تاکسی از زمان شیوع کرونا تا کنون مکلف شده‌اند که در قسمت عقب تاکسی تنها دو نفر سوار و از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند.
وضعیت اتوبوس‌ها هم به همین شکل رصد می‌شود و از آنجاییکه تعداد مسافران اتوبوس زیاد مي باشد، از شهروندان درخواست می‌ شود جهت حفظ سلامت خود و عزیزانشان، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.
همچنين خواهشمند است درصورت مشاهده دریافت کرایه اضافه بر نرخ مصوب اعلام شده از سوی رانندگان، مسافرين محترم با سامانه 137 شهري و يا شماره تلفن سازمان حمل و نقل 44266557 تماس حاصل نموده و شماره پلاک خودروي متخلف را اعلام نمايند تا در اسرع وقت موضوع پيگيري گردد.