شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/30
متن خبر
آیین تجلیل از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های شهر جدید هشتگرد  برگزار شد
آیین تجلیل از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های شهر جدید هشتگرد برگزار شد
1400/بهمن/23 18:9:15

دکتر آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد:
آیین تجلیل از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های شهر جدید هشتگرد برگزار شد

آیین تجلیل از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های شهر جدید هشتگرد در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری با حضور جناب سرهنگ جان محمد لو فرمانده سپاه، ارمند پور نایب رئیس شورای اسلامی،دکتر آسوبار شهردار،حاج آقا البرزی مشاور عالی،دهقانکار فرمانده حوزه ۶۱۳ قمر بنی هاشم(ع)و سرکار خانم فلاح نژاد از حوزه ۶۱۴ ام ابیها(س)، فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد دکتر آسوبارضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت امام جواد(ع)گفت:بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین افراد حضور دارند.
وی با اشاره به سخنی از امام جواد(ع)که فرموده اند هر کسی که تقوا پیشه کند خواه و ناخواه مورد مرحمت مردم قرار خواهد گرفت تصریح کرد: از مردم عزیز و فداکار شهر جدید هشتگرد در خصوص حضور در تمامی مراسم و اعیاد به خصوص مراسم ایام‌مبارک دهه فجر تشکر می کنم.
آسوبار ادامه داد: مردم همواره جلوتر از مسئولان حرکت می کنند و این مردم‌مستحق التفات و توجه بیشتر مسئولان هستند و وظیفه ماست در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار داریم کمک به مردم را سرلوحه امور قرار داده و حرمت مردم و شان آنها را مورد تکریم قرار دهیم.
وی افزود: امروز گرد هم آمدیم از کسانی تقدیر کنیم‌که مظهر عشق و ایمان هستند.
وی ادامه داد: بسیج مرتبه اداری و سازمانی ندارد، بلکه دارای مرتبه عرفانی و معرفتی است و همواره بسیج نشان داده که هرگاه هر کجا ورود کرده موفق بوده است.
وی ضمن آرزوی توفیق و سربلندی همه بسیجیان در پیشگاه شهدا و خداوند اظهار کرد:خوشحالم امروز در کنار بزرگ‌مردان و زنانی هستیم که خدمت به مردم و نظام را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده اند.
وی با بیان این که با شکل گیری بسیج از اوایل انقلاب فعالیت های بزرگی توسط این نهاد به سرانجام رسیده است اظهار کرد: هر کجا که مردم پای کار آمدند کارها به بهترین شکل انجام شد و نهادی همچون بسیج که از دل مردم و برخواسته از مردم است توانسته است همواره در تمامی آزمون ها از اوایل انقلاب پیروز بیرون‌ بیاید.
وی در آخر بیان کرد: در دوران جنگ و بعد از جنگ نیز بسیجیان بسیجی وار همواره در میدان های جنگ اقتصادی و دیگر عرصه ها هستند که ما نیز در این زمینه قدردان این همه بزرگی و عزت هستیم.
ارمند پور نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این آیین ضمن تبریک دهه فجر، تولد امام‌جواد(ع) و آرزوی توفیق روزافزون بسیجیان در تمامی عرصه‌ها از حامدی بابت گروه سرود پایگاه ۲۲ بهمن که در دهه فجر در مساجد شهر جدید اجرا می شد، تشکر کرد.

گفتنی است در این آیین از 80 نفر بسیجیان خانم و آقا تقدیر به عمل آمد.