شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/30
متن خبر
دکتر آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد در همایش هم اندیشی هیات مدیره مجتمع های مسکونی
دکتر آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد در همایش هم اندیشی هیات مدیره مجتمع های مسکونی
1400/بهمن/28 22:47:44

دکتر آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد:
بدنبال افرایش مشارکت اجتماعی شهروندان هستیم

همایش هم اندیشی هیات مدیره مجتمع های مسکونی شهرجدید هشتگرد با حضور محمدی معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری ساوجبلاغ،سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان،موحدی پور رئیس،ارمنده پور و یعقوبی اعضای شورای اسلامی شهر،دکتر آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد در شهرداری این شهر برگزار شد.

به گزارش رووابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد دکتر آسوبار در این نشست با بیان این‌مهم که مشکلات را تا حد بضاعت و در حد وظایف و قوانین و با تمام توان رسیدگی خواهیم کرد گفت:در مدیریت دوره ششم قطعا همه ما بدنبال افزايش مشارکت اجتماعی هستیم.
آسوبار ادامه داد: تجربه ثابت کرده است که هر چه سرمایه اجتماعی ملتی بیشتر باشد آن ملت خوشبخت تر و ثروتمندتر خواهد بود و ما با کمال میل در خدمت مردم هستیم.
وی با اشاره به کلامی از حضرت علی ع که فرمودند( همه ما نیازمند به کمک هستیم)، افزود: یکی از کارکردهای مدیریت دوره ششم موضوع عملکرد بر مبنای موقعیت جغرافیایی است و ما این مهم را در ابتدای شروع مدیریت ششم از جمله مصوبات مان بود و نایب رییس شورا مهندس ارمندپور حتما این موضوع را پیگیری خواهند کرد.
دکتر آسوبار بیان کرد: کمیته های نظارتی پنج گانه را در فازهای مختلف مصوب کرده ایم و این کمیته ها باید هر چه زودتر در شهرداری راه اندازی شود.
وی تصریح کرد: مشکلات باید احصا شده و بر اساس اولویت بندی و بر اساس آن چه بر عهده وظایف شهرداری است مورد انجام قرار گیرد.
این‌مسوول گفت: در فضای مجازی عده ای افراد دست به تخریب عملکرد شهرداری می‌زنند و شروع به دفاع از شرکت عمران می کنند که این‌امر سبب رنجش همه ما و شما می شود اما بر اساس ماده ۱۲ قانون ایجاد شهرهای جدید شرکت سازنده شهر موظف است فضاهای سبز ،معابر، آرامستان، غسالخانه و ... را ساخته و تحویل ارگان های ذیربط دهد از جمله معابر و پارک ها و ... را ساخته و به شهرداری تحویل دهد اما متاسفانه این کارها را شرکت عمران انجام نداده و برخی دوستان در فضای مجازی مطرح می کنند که چرا شهرداری پروانه صادر می‌کند اما خدمات نمی‌دهد در جواب باید گفت که چرا که اگر الان خدمات ارائه دهم و فاز مثلا ۷ را تحویل بگیرم در حق شما مردم خیانت کرده ام چرا که شرکت عمران از وظایفش عدول کرده است و من‌نمیتوانم این خیانت را نسبت به آینده شهر و مردمم داشته باشم.
شهردار شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: همه ما و شهروندان‌باید هشیارانه تر رفتار کنیم و شرکت عمران‌باید بر اساس قیمت کارشناسی شده امکاناتی که باید فراهم کند و در اختیار شهروندان قرار دهد مبلغ آن را بدهد و یا به ازای آن‌زمین‌معوض دهد تا شهرداری بتواند این‌فازها را تحویل بگیرد در غیر اینصورت اگر ما با منابع محدودی که در شهرداری داریم این فازها را تحویل بگیریم از عهده ایجاد همه آن زیرساخت ها برنخواهیم آمد.
دکتر آسوبار همچنین تصریح کرد: انجام‌این‌امر سبب گرفتار شدن همه ما خواهد شد و ما را شرمنده همه مردم خواهد کرد.
وی بیان کرد: ما از شرکت عمران‌نیز می‌خواهیم بیاید و حرفه‌ای خود را صادقانه بیان کند برای مردم و ما و زیرساخت‌ها را برای شهروندان و آینده شهرمان مهیا کند.
این‌مسوول گفت: علی رغم این مهم که فاز ۴ و ۷ را شرکت عمران‌به شهرداری تحویل نداده است زباله فاز ۴ و ۷ توسط شهرداری جمع آوري می شود و در حد بضاعت رفت و روب محلات این فازها انجام می شود اما بضاعت ما همین است.
وی خبر داد: برای رفت و روب معابر در حال جذب دو پیمانکار هستیم و قرار است نیروهای خدمات شهری شهرداری از ۱۵ اسفند افزايش يابد که با افزایش این نیروها با توجه به گستردگی شهرمان‌امیدوارم بتوانیم از عهده مسوولیت هایمان و ارائه خدمات برآییم و شرمنده شهروندان نباشیم.
آسوبار بیان کرد: موفقیت شرکت عمران و شهرداری در گرو یکدیگر است اما برخی افراد دوست ندارند این‌اتفاق بیفتد.