شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/4
متن خبر
ديدار مديريت شهرى شهرجديد هشتگرد با حجت الاسلام و المسلمين صفدرى امام جمعه شهرجديد هشتگرد در سال جديد
ديدار مديريت شهرى شهرجديد هشتگرد با حجت الاسلام و المسلمين صفدرى امام جمعه شهرجديد هشتگرد در سال جديد
1400/فروردين/11 11:16:47

به گزارش روابط عمومى شوراى اسلامى و شهردارى شهرجديد هشتگرد، مهندس مجذوب شهردار شهرجديد هشتگرد با همراهى مديرعامل و اعضاى هيئت مديره شركت عمران با امام جمعه ديدار و گفت و گو كرد.
در اين ديدار كه در نخستين روزهاى كارى سال ١٤٠٠ صورت گرفت، حجت الاسلام و المسلمين صفدرى ضمن اشاره به حادثه مهم و تأثيرگذار برگزارى انتخابات شوراهاى اسلامى و رياست جمهورى در بهار سال جديد، حضار و تمامى مسئولين شهر را به تلاش، كوشش، كار و خدمت صادقانه به مردم توصيه كرد و از ايشان درخواست كرد زمينه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم كنند.
امام جمعه شهرجديد هشتگرد ضمن اشاره به پتانسيل بسيار بالاى شهر دركنار عدم توسعه و پيشرفت متناسب با پتانسيل موجود حتى درمورد حداقل هايى مانند انتخاب اسم براى شهر گلايه كرد و ابراز داشت زيرساخت هاى شهرى مى بايست به نحو شايسته اجرايى شود و فضاهاى عمومى و درمانى در اولويت كارى مسئولين باشد.
در ادامه شهردار و مديرعامل شركت عمران ضمن ارائه گزارش مختصر اقدامات صورت گرفته شده در سالى كه گذشت برنامه ها و پروژه هاى برنامه ريزى شده جهت اجرا در سال جارى را عنوان نمودند.
شايان ذكر است برگزارى ديدارهاى نوروزى طبق سنت هر ساله باهدف شفاف سازى برنامه هاى پيش روى مديريت شهرى صورت مى پذيرد كه امسال به رعايت كامل پروتكل هاى بهداشتى پيگيرى و اجرايى مى شود.