شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/5
متن خبر
بازدید نماینده مجلس همراه با مدیران شهری از پروژه های شهرجدیدهشتگرد
بازدید نماینده مجلس همراه با مدیران شهری از پروژه های شهرجدیدهشتگرد
1400/مهر/11 8:25:29

دکتر علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی همراه با شهردار،اعضای شورای اسلامی،مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و برخی از شهروندان از پروژه مترو،پروژه های سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی،مسکن اقدام ملی،مسکن مهر و... بازدید و در خصوص مشکلات و موانع گفتگو کردند.

دکتر حدادي نماينده مجلس شوراي اسلامي با همراهي مديران شهري پس از بازدید از پروژه های سطح شهرجدیدهشتگرد، در سالن همایش شهرداری حضور یافته و پیرامون مسائل مطروحه در بازدید گفتگو و تبادل نظر کردند.
دکتر محسن آسوبار شهردارشهرجدیدهشتگرد در ابتدای اين جلسه از زحمات بی شمار شرکت عمران تقدیر کرد و گفت: در سایه تعامل، همفکری و همکاری می توان شاهد اتفاقات موثر خوبی برای شهر بود‌.
وی بهسازی ورودی شهر، مناسب سازی زیرساخت ها و پیگیری مشکلات مردم را از اولویت های مدیریت شهری خواند و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد تحولات در سایه تعامل و پیگیری در شهر خواهیم بود.

در ادامه مدیرعامل شرکت عمران طی سخنانی گفت: پیگیر تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی در شهر هستیم. همچنين احداث، تکمیل و افزایش سرانه فضاهای آموزشی، ورزشی، فرهنگی و مذهبی در اولویت شرکت سازنده می باشد.

حق لطفی در ادامه افزود: به جِد پیگیر رفع نواقص مساکن مهر و ديگر مشکلات شهري هستیم.
وی همچنین اعلام داشت: آماده هرگونه همکاری و تعامل با شهرداری و شوراي اسلامي در چهارچوب قانون هستیم.

در ادامه جلسه دکتر علی حدادی نماینده مردم شهرستان هاي ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برخی امورات مانند احداث بیمارستان، ایجاد آرامستان و تقویت مجتمع های فرهنگی در شهرجدید باید در اولویت ویژه قرار گیرد.
وی افزود: اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی مي بايست در دستور کار همه نهادها قرار گیرد و این مهم با وحدت رویه و تعامل فی ما بین صورت خواهد پذيرفت.