شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/1
متن خبر
پیام تسلیت شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر جدید مهستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد
پیام تسلیت شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر جدید مهستان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد
1401/خرداد/14 11:47:50

پیام تسلیت دکتر آسوبار شهردار شهر جدید مهستان و اعضا شورای اسلامی شهر به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد

السلام علیک یا حضرت روح الله

۱۴خردادماه، سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر فرا می رسد و آرمانهای بلند آن مرد الهی و مطهر، همچون خورشیدی در آسمان جانها تلالو می گیرد. حضرت امام خمینی(ره) به اسلام عزت بخشيد و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، ملت ايران را از اسارت بيگانگان نجات داد و به آنان غرور، شخصيت و خودباوري بخشيد .

 

بي ترديد فقدان آن عبد صالح خدا برای ملت قدرشناس ايران همواره ضايعه ای جبران ناپذير بوده و خواهد بود.

 

نهضت امام خمینی(ره)، اسلام ناب محمدی (ص) را که به فراموشی سپرده شده بود حیات دوباره ای در جهان بخشید و زمینه، رهایی و بیداری مستضعفان و مسلمانان را در مقابل استکبار جهانی محقق ساخت .

 

امام خمينی(ره) با سلوک علمـی و عملی خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد؛ جفاها ديد اما با ثبات قدم، روشنگری و تبيين راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسين(ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختيار، مسير فردوس برين گيرند.

 

قيام پانزدهم خرداد قيام حق طلباني بود كه فرياد آزادي و آزادي خواهي سرداده بودند و به عنوان نقطه آغازين قيام ملت شريف ايران عليه حكومت مستبد طاغوت تلقی می شود و به عنوان الگویی برای آزادگان جهان شناخته می شود.

 

اینجانبان سالگرد ارتحال ملكوتي معلم و طبيب دلها، موسس حكومت دينی و مردم سالار، حضرت امام خميني(ره) و همچنین سالگرد یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شريف شهر جدید مهستان تسليت مي گويیم. راهش مستدام و پر رهرو باد.

 

محسن آسوبار شهردار شهر جدید مهستان..

اعضا شورای اسلامی شهر جدید مهستان