شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/7
متن خبر
✅ از مدیریت جدید شهری انتظار می رود با کمک و تعامل سایر دستگاهها ، وضعیت نابسامان گذشته را سامان بخشند
✅ از مدیریت جدید شهری انتظار می رود با کمک و تعامل سایر دستگاهها ، وضعیت نابسامان گذشته را سامان بخشند
1401/شهريور/29 12:9:27

✅ از مدیریت جدید شهری انتظار می رود با کمک و تعامل سایر دستگاهها ، وضعیت نابسامان گذشته را سامان بخشند

🔻به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید هشتگرد ، حجت الاسلام صفدری امام جمعه شهر جدید مهستان در بخشی از فرازهای خطبه دوم نماز جمعه مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ با اشاره به تغییرات به وجود آمده در مدیریت شهری ، ضمن تبریک انتصاب دکتر علی گلرخی به سمت شهردار جدید مهستان ، با اشاره به صبغه مردمی و تخصص ایشان ، توفیق در عرصه خدمت گزاری مجدانه به مردم شریف و صبور شهر جدید مهستان را برای ایشان و عضو جدید شورای اسلامی شهر آقای بابک پور خداداد آرزو نمودند.

🔰ایشان در ادامه خطبه ها و با اشاره به ویژگی‌های کارگزاران در نظام اسلامی ، عنوان داشتند آنچه از مدیریت جدید انتظار میرود استفاده از تمامی ظرفیت های مادی ، معنوی و انسانی و فرصت ها در قالب تعامل با تمام دستگاه های دیگر دولتی برای رفع مشکلات مردم و ساماندهی به وضع نابسامان گذشته است .
🔰موضوعاتی از قبیل رسیدگی و ساماندهی فضای سبز پارکها و بلوارهای شهر ، توجه به پارک های موجود و احداث پارکهای جدید با توجه به ظرفیت هایی که وجود دارد ، توسعه شهر بازی و فضاهای ورزشی ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نظارت به ساخت و سازها و توجه و اولویت به موضوع معماری ایرانی اسلامی ، توجه جدی به مشکل حمل و نقل درون شهری و برون شهری از طریق همکاری دیگر دستگاهها از جمله نکات مطروحه توسط معظم له در خطبه های روز گذشته نماز جمعه بود .

🔰شایان ذکر است که دکتر علی گلرخی شهردار شهر جدید مهستان ضمن تشکر و قدرشناسی از حمایت ها و رهنمودهای امام جمعه محترم ؛ در پیامی اینگونه عنوان داشت :

🔰در دوران مدیریتی جدید شهرداری و در جهت رفاه و رفع مشکلات مردم ، این عزم و آمادگی وجود دارد تا از ظرفیت‌های همه بخشها و دستگاهها استفاده گردد و با تعامل و هم افزایی ، همت مضاعفی در تسهیل امور و رفع موانع صورت پذیرد.

🔰وی در این پیام اظهار داشت: قطعا با وجود وحدت ، همدلی و تعامل می‌توان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز سازندگی هر چه بیشتر حوزه های شهری تلاش کرد.

🔰وی همچنین اظهار داشت :
بدون شک در ادامه مسیر و برای اجابت و پاسخگویی به خواسته های مردم ، به مساعدت دستگاهها و رهنمودهای امام جمعه محترم و مشارکت شهروندان عزیز نیازمند هستیم و امیدوارم با بهره مندی از اعتماد اعضای شورای شهر بتوانیم سبب توسعه هرچه بیشتر این شهر با ظرفیت و سرشار از پتانسیل شویم.

📝روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید مهستان