شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/6
متن خبر
✅️ دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهر جدید مهستان
✅️ دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهر جدید مهستان
1401/شهريور/28 11:12:3

✅️ دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه شهر جدید مهستان

✅شهردار به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین صفدری امام جمعه شهر جدید ، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

🔹️دکتر گلرخی در این دیدار که ارمندپور رئیس شورا، موحدی پور،یعقوبی،پورخداداد اعضای شورای شهر و بیرامی سرپرست سابق شهرداری نیز در آن حضور داشتند، پس از ارائه گزارشی از روند فعالیتهای صورت گرفته در چند روز اخیر و تأکید بر انجام هماهنگی های لازم در خصوص مواردی از جمله پرداختن به مسائل و معضلات مهم و دارای اولویت ، پیگیری فعالیتها و رسیدگی به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ، بررسی مسائل خدماتی و تأکید بر تعامل مؤثر و سازنده بین مجموعه های مختلف خدمات رسان را از جمله موضوعاتی دانستند که توجه به آنها در شرایط فعلی حائز اهمیت می باشد.

🔷️دکتر گلرخی ضمن تاکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری بیان داشت.

🔹️در ادامه این دیدار ، شهردار شهر جدید مهستان اظهارداشت امید آن داریم که با اتحاد و همدلی و رهنمودهای امام جمعه محترم ، مشکلات حوزه شهری و دغدغه های مردم شهر را تا حد امکان مرتفع ، و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

🔹️حجت الاسلام صفدری ، امام جمعه شهر جدید نیز در این دیدار ضمن رهنمودهایی برای پیش برد اهداف نظام اسلامی ، بر موضوع خدمت ماندگار و خالصانه به مردم و شهروندان توصیه نمودند.

🔹️وی همچنین ، اظهار امیدواری کرد که تعامل و همدلی فیمابین دستگاهها ، مَطلع و سرآغاز برکات ملموس در سطح شهر مهستان گردد.

روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید مهستان