شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/6
متن خبر
✅ ارمندپور رئیس شورای اسلامی شهر،
هزینه کرد در بخش فرهنگی سرمایه گذاری است
✅ ارمندپور رئیس شورای اسلامی شهر، هزینه کرد در بخش فرهنگی سرمایه گذاری است
1401/شهريور/29 12:15:44

✅هزینه کرد در بخش فرهنگی سرمایه گذاری است

🔻به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید مهستان، ارمندپور رئیس شورای اسلامی شهر جدید مهستان در آیین گرامیداشت شعر و ادب فارسی اظهار کرد: سالن آمفی تئاتر پارک گلستان در گذشته آن طور که باید مورد بهره‌برداری و استفاده قرار نگرفته است و ما به برکت این‌ماه با تئاتر مذهبی عقیله که به مدت یک هفته در این محل برگزار شد بهره برداری از این سالن آغاز شد.

🔰ارمندپور بیان کرد: این سالن متاسفانه مشکلات فنی و عمرانی بسیاری داشت و رها شده بود که آن‌هایی که حل شدنی بود در مدت کوتاهی مرتفع شد و تلاش کردیم‌ این تئاتر را به روی صحنه نمایش ببریم.

🔰وی تصریح کرد: در تلاش هستیم به صورت بلند مدت از این‌ظرفیت موجود نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم و از پتانسیل ها و ظرفیت های این محل در جهت ارتقا فرهنگی در این شهر بهره‌مند شویم و در این خصوص پذیرای پیشنهادات سازنده هنرمندان و شهروندان‌فهیم شهرمان هستیم.

🔰این‌مسئول گفت: سیاست بنده و شورای اسلامی شهر در بخش فرهنگی همواره نگاه ویژه ای بوده و در این زمینه بودجه فرهنگی شهرداری در سال ۱۴۰۰ مبلغی حدود ۴۵۰ میلیون‌تومان بوده که توسط همکارانم در شورای اسلامی شهر و شهردار این بودجه به مبلغی حدود ۵ ميليارد تومان‌ ارتقاء پیدا کرد.

🔰رییس شورای اسلامی شهر جدید مهستان اظهار کرد: تحقق این‌امر نشانگر نگاه ویژه شورا و مدیریت شهری در امر فرهنگ و اهمیت آن است‌.

🔰ارمندپور بیان کرد: هزینه کرد در بخش فرهنگی سرمایه گذاری است.

🔰وی تاکید کرد: نگاه مان در خصوص استفاده از این فرهنگسرا نگاه درآمدزا نبوده و نگاهی فرهنگی است و نگاهی در غالب پیشرفت و توسعه فرهنگ در سطح این شهر و در جهت خدمت به شهروندان و ارتقای شاخصه های فرهنگ عمومی شهرمان است.

📝روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید مهستان