شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/13
متن خبر
آیین بازسازی و مرمت خانه هنرمندان شهر جدید هشتگرد
آیین بازسازی و مرمت خانه هنرمندان شهر جدید هشتگرد
1400/اسفند/23 19:51:52

🔻دکتر آسوبار شهردار شهر جدید هشتگرد:
🔹️ضرورت توجه به غنی سازی اوقات فراغت جوانان در شهر جدید هشتگرد


🔹️آیین بازسازی و مرمت خانه هنرمندان شهر جدید هشتگرد با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامي شهر، خانواده شهدا، ایثارگران، نیروهای نظامی، انتظامی و حضور پرشور شهروندان برگزار شد.

🔹️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامي شهر جدید هشتگرد دکتر آسوبار در آیین مرمت و بازسازی خانه هنرمندان شهر جدید هشتگرد ضمن تبریک ایام شعبانیه با بیان این مهم که شهرداری در سه سطح به شهروندان خدمات ارائه می دهد گفت: سطح اول خدمات و وظایف ذاتی شهرداری است، سطح دوم توسعه و نگهداری فضای سبز و سطح سوم فرهنگ و ورزش است.
🔹️وی ادامه داد: امروز دور هم‌جمع شده ایم تا خانه هنرمندان را که مدت ها در پارک گلستان که بزرگترین پارک شهر است و رها شده بود را مجدداً نوسازی کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.
🔹️آسوبار افزود: از همه نهادهای عمومی و فرهنگی شهر و همچنین اداره ارشاد تقاضا دارم برای ارتقا فرهنگ شهرمان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان به ما کمک کنند.
🔹️این مسئول تصریح کرد: از خدمات ارزنده معاونت فرهنگی شهرداری در زمینه توسعه فعالیتهای فرهنگی در سطح شهر و همچنین از بسیج هنرمندان شهر و شهرستان که برای بازسازی این مجموعه کمک و تلاش کردند تقدیر و تشکر میکنم.
وی همچنین از مردم فهیم شهر جدید هشتگرد خواست در زمینه غنی سازی اوقات فراغت فرزندان و جوانان خود همراه با شهرداری گام بردارند .
شهردار شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: از جوانان نیز میخواهم از خدمات این خانه در جهت ارتقای رشد فرهنگی خود و شهرشان بهره مند شده و همه با هم تلاش کنیم در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و ... شهرمان را توسعه و ارتقا دهیم و کمک کنیم شهرمان در زمینه های مختلف رشد و پیشرفت روز افزونی داشته باشد.

🔻موحدی پور رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد نیز در این آیین ضمن تبریک ایام شعبانیه اظهار کرد: این فرهنگ است که جامعه را می سازد .
وی با بیان اینکه شهر جدید هشتگرد شهر جوانی و دارای خانواده های جوان است بیان کرد: امیدوارم با همراهی و همکاری همکاران در شورا و شهرداری بتوانیم مجموعه های فرهنگی شهرمان را پویا کنیم.
موحدی پور تصریح کرد: از شهردار و معاونت فرهنگی شهرداری اعضای جوان شورای شهر ، نیروهای جوان شهرداری که بسیار هوشمندانه فعالیت می‌کنند تشکر میکنم و امیدوارم که بتوانیم از پتانسیل های این بزرگواران‌در سطح شهر به خوبی بهره مند شویم.
🔹️وی همچنین گفت: این مجموعه که امروز در آن حضور داریم دارای درختان کهنسال و همچنین دارای قدمتی بالای ۱۰۰ سال است و دو قنات در این مجموعه وجود دارد و ظرفیت خوبی برای گردشگری در سطح شهرمان است.
🔹️وی خبر داد: در سال آینده دو نقطه در شهر جدید به فرهنگسرا یا خانه فرهنگ‌ اختصاص خواهد یافت و در شورا تلاش خواهیم کرد که این امر محقق گردد.
🔹️رئیس پارلمان شهری شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: با توجه به پتانسیل های شهرمان هر چقدر در زمینه های فرهنگی برای جوانان و مردم‌مان کار کنیم جای فعالیت بسیار است و با کار و تلاش همکارانمان در شورا و شهرداری تلاش خواهیم کرد شهرمان را پویا تر کنیم.

#روابطعمومیشهرداریوشورایاسلامیشهرجدیدهشتگرد

🟢پیج رسمی شهرداری شهر جدید هشتگرد 👇
https://instagram.com/shahrdari_nc_hashtgerd

🟢 کانال خبری شهرداری شهر جدید هشتگرد 👇
https://chat.whatsapp.com/LAhSZdYqPJLHk9wp4z3Jv7