شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/7
متن خبر
بازدید مدیریت شهری از بوستان گلستان
بازدید مدیریت شهری از بوستان گلستان
1400/مهر/22 8:55:10

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی همراه با معاونین و مسئولین واحدهای مربوطه شهرداری از وضعیت بوستان گلستان بمنظور بررسی وضعیت ایمنی، شرایط رفاهی و پوشش فضای سبز انجام شد.

دکتر محسن آسوبار شهردار شهرجدیدهشتگرد در این بازدید با تاکید بر اهمیت بحث رفاه شهروندان، افزایش امکانات رفاهی و خدماتی در پارک ها و بوستان های شهری را یکی از اهداف مهم شهرداری بر شمرد.
وی ضمن بررسی کمبودها و نقاط ضعف،دستورات لازم در خصوص رسیدگی و برطرف نمودن مشکلات و تجهیز  بوستانها را صادر نمود تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.
شهردار خاطر نشان کرد: پارک ها و فضاهای سبز شهری باید در شان شهروندان شریف و فهیم باشد،لذا سعی ما در مدیریت شهری تامین رضایت همه شهروندان است، بوستان ها و فضاهای سبز از یکسو موجب بهبود وضعیت زیست محیطی شهرها می شود، و از سوی دیگرشرایط مناسبی را برای گذران اوقات فراغت شهروندان فراهم میسازد.
وی خاطر نشان کرد برای بهره برداری مناسب در چند حوزه مختلف از جمله گردشگری،رفاهی،خدماتی و ‌همچنین نگهداری مناسب از فضاهای عمومی شهر، میبایست از توان بخش خصوصی استفاده کرد تا ضمن گسترش خدمات و ایجاد رفاه برای شهروندان بهترین بهره وری را در کنار حفظ اموال عمومی کسب گردد.