شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/7
متن خبر
آیین آغاز عملیات اجرای آبرسانی به شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد با هدف تامین آب شرب
آیین آغاز عملیات اجرای آبرسانی به شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد با هدف تامین آب شرب
1401/ارديبهشت/24 23:8:22

✅️آیین آغاز عملیات اجرای آبرسانی به شهرستانهای غربی استان البرز با هدف تامین آب شرب برگزار شد.

 

🔹️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامي شهر جدید مهستان نماینده عالی دولت در استان البرز در این آیین که با حضور دکتر حدادی نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ‌،نظرآباد‌،طالقان و چهارباغ در مجلس،فرمانداران استان از جمله مهدی مهرور فرماندار ساوجبلاغ، بغدادی فرماندار نظرآباد، شهرداران استان از جمله دکتر آسوبار شهردار شهر جدید مهستان، صفری شهردار نظرآباد،مدیران و مردم در شهر جدید مهستان برگزار شد گفت: درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان و سهمیه و حق آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یابد و برای این منظور دستور لازم را نیز در سفر رییس جمهور محترم به البرز دریافت کرده ایم.

🔹️مجتبی عبداللهی در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی در شهر جدید مهستان اظهار کرد: نیازهای مردم در استان احصا شده و برای رفع آنها برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با اجرای این پروژه، مشکل آب شرب مردم شهرستان اشتهارد و شهرجدید مهستان حل شود چراکه ظرف مدت کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید.

عبداللهی گفت: ۷۵ درصد آب شرب مردم البرز از منابع زیرزمینی تامین می شود و تنها ۲۵ درصد از مخازن مستقر در استان است.

🔹️وی افزود: بر این اساس درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان و سهمیه و حق آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یابد و برای این منظور دستور لازم را نیز در سفر رییس جمهور محترم به البرز دریافت کرده ایم.

استاندار البرز گفت: باید با پیگیری های مجدانه مسئولان مربوطه، این امر محقق شود تا در دولت مردمی سیزدهم بتوانیم تمامی مشکلات مردم را با تلاش شبانه روزی و نگاه انقلابی و جهادی حل کنیم.

وی افزود: باید موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداریم و اطمینان دارم در سایه انسجام و وحدت این اهداف توسعه ای استان به مقصود می رسد.

🔹️عبداللهی گفت: موضوعات مهمی در استان وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود و رضایتمندی مردم در شهرستان های استان باید افزایش یابد و دیدار و تکریم مردم بر تمامی مدیران و خادمان مردم واجب است.

🔹️وی افزود: باید به خواسته ها و مطالبات مردم توجه شود و برای حل آنها برنامه محور حرکت و برنامه ریزی کرد.

استاندار البرز در آخر گفت: در شرایط کنونی که دولت سیزدهم با شهامت برای جراحی اقتصادی به نفع مردم وارد میدان شده باید همراه باشیم و با کار جهادی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

 

🔹️دکتر آسوبار شهردار شهر جدید مهستان نیز در حاشیه این مراسم گفت: خوشحالیم خواسته به حق مردم بعد از مدتها به منصه ظهور رسید.

وی ادامه داد: امیدوارم‌این‌پروژه هر چه زودتر اجرایی و افتتاح شود تا مردم شهر جدید مهستان و از جمله استان کامشان شیرین شود.

🔹️این مسوول اظهار کرد: موضوع آب از جمله نیازهای مردم شهر جدید مهستان است و تامین آب شرب با تخصیص۲۳ میلیون‌متر مکعب برای شهرستان نوید روزهای بهتری برای مردم شهرستان در این بخش است.

 

🟢روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید مهستان 

 

صفحه اختصاصی شهرداری شهر جدید مهستان در اینستاگرام 👇

https://instagram.com/shahrdari_mehestan