شهرداری شهر مهستان
1403/ارديبهشت/7
متن خبر
دیدار مهندس مهدی بیرامی سرپرست شهرداری شهر جدید مهستان  با دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ
دیدار مهندس مهدی بیرامی سرپرست شهرداری شهر جدید مهستان با دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ
1401/تير/14 11:44:1

مهندس مهدی بیرامی سرپرست شهرداری طی دیدار با دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، پیرامون مسائل مرتبط با حوزه شهر و شهرداری گفتگو کردند.

🔹️سرپرست شهرداری در این دیدار ، گزارشی از فعالیت‌های اخیر شهرداری در خصوص پیگیری کارهای عمرانی ، ساماندهی فضای سبز ، خدمات شهری ، مسائل اداری ، نشست با مسئولین واحدها و بررسی چالش ها و مشکلات پیش رو ، به فرماندار شهرستان ارائه نمود .
وی خطاب به فرماندار محترم ، رهنمودهای ایشان نسبت به مسائل شهری را در حل بسیاری از معضلات و چالش های شهر راهگشا و مفید عنوان کرد و خواستار جلسات مشترک در ادامه کار گردید.

🔹️البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ نیز در این دیدار ضمن تاکید برجایگاه شهرداری در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت : برنامه ریزی صحیح ، تعامل و همکاری در مجموعه مدیریت شهری اموری ضروری و‌ مهم در خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است که مدیران باید در دستور کار قرار دهند.

🔹️ایشان با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر می بایست دست در دست هم نسبت به مرتفع کردن مسائل و مشکلات شهری با جدیت عمل نمایند ، همچنین بهره گیری از فرصتها را برای خدمت رسانی حداکثری ضروری دانستند و بر وجود برنامه ای مدون و متمرکز در ساحت های مختلف شهری تاکید نمودند.
در پایان این نشست ، مقرر گردید هماهنگی ها و جلساتی به صورت مشترک جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب صورت پذیرد.

روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری شهر جدید مهستان